Vă mulțumim pentru aplicație!

Colegii noștri din departamentul vânzări vă vor contacta în cel mai scurt timp!

Vă rugăm consultați lista documentelor necesare întocmirii dosarului de credit:

Documente necesare credit antreprenor

• Balanța pe ultimele 2 luni ;
• Ultimul bilanț depus ;
• Actul Constitutiv actualizat;
• Certificatul constatator (nu mai vechi de 30 de zile );
• Certificat de Înregistrare la Registrul Comerțului;
• Hotărârea Judecătorească de înființare cu amendamentele ulterioare;
• Hotărârea Adunării Generale de contractare a facilității de credit ;
• Copii după documentele de identitate ale persoanelor autorizate să reprezinte firma (CI administrator);
• Certificat de atestare fiscală (nu mai vechi de 30 de zile);
• Plan de afaceri și proiecția veniturilor viitoare (Cash Flow);

Garanție imobiliară
• Titlul de proprietate al imobilului adus în garanție,
• Documentatia cadastrală, releveu, fișa corpului de proprietate;
• Încheiere de întabulare;
• Certificat de Performanță Energetică (CEP- după caz)
• Extras de carte funciară informativ nu mai vechi de 30 zile;
• Certificat fiscal;
• Contract de credit, grafic de rambursare, contract de ipotecă (în cazul refinanțărilor).

 

Orice alte documente solicitate în urma analizei dosarului de credit vin în urma discuției cu Consultantul de creditare.